Netinkamos kokybės arba nevisos komplektacijos prekės:

  1. Prekių nuotraukos pateikiamos tik iliustraciniais tikslais, originalūs produktai gali skirtis nuo pavaizduotų. Nurodytos nuotraukos negali būti naudojamos kaip pretenzijų pagrindas. Prekė laikoma tinkama, jei ji atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį arba aprašymą.
  2. Jei pristatyta netinkamos kokybės Prekė, Pirkėjas gali kreiptis į Coffee Address UAB biurą arba siųsdamas el. laišką adresu: info@coffeeaddress.lt.
  3. Pirkėjas, kuris nori pateikti skundą dėl netinkamos kokybės arba nevisos komplektacijos Prekių, tai gali padaryti Coffee Address UAB biure arba siųsdamas el. laišką adresu: info@coffeeaddress.lt.
  4. Teikdamas skundą, Pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją: Prekės užsakymo numeris; nurodomas Prekės defektas, gedimo požymiai arba trūkstama dalis; Pateikiami kiti įrodymai, pavyzdžiui, prekės nuotrauka, defekto vietos nuotrauka (jei tai yra mechaninis gedimas ir jį įmanoma nufotografuoti), prekės pakuotės nuotrauka ir kt.
  5. Pateikdamas skundą, Pirkėjas turi nurodyti vieną iš pretenzijos sprendimo būdų: Pardavėjas neatlygintinai per priimtiną terminą turi pašalinti Prekės neatitiktį – trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti; atitinkamai sumažinti pirkinio kainą; pakeisti Prekę analogiška atitinkamos kokybės Preke, išskyrus atvejus, jei trūkumai nedideli arba jų atsirado dėl Pirkėjo kaltės; atšaukti Sutartį ir grąžinti Pirkėjui už Prekę sumokėtą pinigų sumą, jei netinkamos kokybės Prekės pardavimas yra esminis užsakymo pažeidimas.
  6. Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų. Jei pinigai grąžinami, Pardavėjas Pirkėjui grąžina pinigus už Prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tokiu atveju, jei likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant jas atskirai, būtų taikomas mažesnis tarifas nei tarifas, kuris taikomas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik tokia apimtimi, kuri lygi minėtų tarifų skirtumui.